W marcu dziennikom ogólnopolskim nadal spadała sprzedaż


Marzec był kolejnym miesiącem spadku sprzedaży dzienników ogólnopolskich. Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy o rozpowszechnianiu płatnym razem, najwięcej w stosunku do wyników z marca ub.r. straciły "Gazeta Giełdy Parkiet" (Presspublica), "Gazeta Wyborcza" (Agora SA) i "Super Express" (Murator SA).

Słuchacze także bronią Magdy Jethon


Do akcji obrony Magdy Jethon, odwołanej ze stanowiska dyrektor Programu III Polskiego Radia, włączyli się też słuchacze rozgłośni.

Agora rezygnuje z serwisów agregujących blogi


W czwartek Agora SA zamknie serwisy agregujące blogi: Blogfrog.pl, Blogsport.pl, Biznes.pl, Blogi.edziecko.pl.

Majewski i Ibisz nie otworzą gali Wiktorów


Jubileuszową, 25. galę wręczenia telewizyjnych nagród Wiktory miała w tym roku otworzyć i zamknąć trójka reprezentantów konkurencyjnych stacji: Maciej Orłoś z TVP, Szymon Majewski z TVN i Krzysztof Ibisz z Polsatu. TVP zmieniła jednak scenariusz.

Nowy program i nowi dziennikarze w Polsat News


Polsat News wprowadza do ramówki magazyn informacji zagranicznych pt. "Oblicza świata".

Pesymizm amerykańskich dziennikarzy


Amerykańscy dziennikarze pracujący w mediach tradycyjnych pesymistycznie oceniają swoją przyszłość - wynika z badania Pew Research Center.

TOK FM może zostać ukarane za obrazę uczuć religijnych


Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji upoważniła przewodniczącego rady Witolda Kołodziejskiego do nałożenia kary na radio TOK FM. Chodzi o audycję z udziałem Andrzeja Czeczota, podczas której rysownik żartował, nawiązując do informacji o pedofilii wśród księży.

Anna Dziewit w Radiu Zet, Mędrzycki odchodzi


Od wtorku poranny program w Radiu Zet poprowadzą Anna Dziewit i Marek Starybrat – dowiedział się ”Presserwis”. Ze stacji odchodzi prezenter Kuba Mędrzycki.

Tylawski szefem Agencji Produkcji TVP


Wacław Tylawski został p.o. dyrektorem Agencji Produkcji Telewizyjnej w Telewizji Polskiej.

"Baran polityk plecie pzdury, a baran dziennikarz to notuje"


Telewizje w Polsce nie traktują widza poważnie, ogłupiają go nadmierną liczbą reklam, faworyzują głupotę - takie opinie padały podczas debaty pod hasłem "Dlaczego głupiejemy", którą zorganizowano na Uniwersytecie Warszawskim.

Seria książek z logo "Faktu"


Dzisiaj do części nakładu "Faktu" (Axel Springer Polska) dołączony zostanie pierwszy z 30 tomów serii książek norweskiej pisarki Trine Angelsen "Córka morza".

Więcej informacji w zimowej ramówce Radia Zet


Dziś Radio Zet wprowadziło zimową ramówkę: jest w niej więcej informacji, zmodyfikowano poranne pasmo, audycje autorskie poprowadzą Marzena Chełminiak i Dorota Zawadzka.

Telewizja BBC pokaże film o płk. Kuklińskim


Brytyjska telewizja BBC wyemituje polski film dokumentalny o płk. Ryszardzie Kuklińskim - "Gry wojenne i człowiek, który je zatrzymał", wyreżyserowany przez Dariusza Jabłońskiego - poinformowała firma Kino Świat, kinowy dystrybutor tego dokumentu.

"Pomysł jest kuriozalny i oczywista jest intencja"


"Nasz Dziennik": Telewizja Polska w specyficzny sposób obchodziła Narodowy Dzień Życia, ubolewa gazeta, po emisji w środowy wieczór w TVP 1 dwuodcinkowego brytyjskiego filmu BBC "Łowca".

"Familiada" może zniknąć z Telewizji Polskiej


W jesiennej ramówce Programu 2 Telewizji Polskiej może zabraknąć teleturnieju "Familiada".

SDP protestuje przeciwko odwołaniu Gargas


Po odwołaniu Anity Gargas z funkcji wicedyrektor TVP 1 Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich i Centrum Monitoringu Wolności Prasy poskarżyły się Rzecznikowi Praw Obywatelskich na niejasne reguły polityki kadrowej w mediach publicznych.

PBC będzie testować Internet przy badaniu prasy


Polskie Badania Czytelnictwa chcą wykorzystać narzędzia internetowe do badania prasy – to jeden z elementów strategii na lata 2010–2011, uchwalonej wczoraj przez radę nadzorczą spółki.

Rośnie sprzedaż "Angory"


W segmencie tygodników opinii w pierwszym kwartale br. tylko "Newsweek Polska" poprawił sprzedaż wobec tego okresu ub.r. W grupie tygodników z przedrukami lepiej sprzedawał się "Tygodnik Angora", a wśród tygodników katolickich - "Gość Niedzielny" i "Tygodnik Powszechny".

Rząd zapłacił miliony euro za artykuły w "Bravo"


Federalna Agencja ds. Pracy zapłaciła ponad 2 mln euro za serię artykułów w magazynie dla nastolatków "Bravo" (Bauer) – podał tygodnik "Spiegel".

Dyrektor TVP Gdańsk został odwołany


Zarząd Telewizji Polskiej odwołał dyrektora TVP Gdańsk Piotra Ostrowskiego.

znalezionych: 1166, strona 1 z 59
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  -  >>>